Historia pewnego M3
Re: Historia pewnego M3
Mnie tylko zadziwia dostępność motoru z przed tylu lat, ciekawi mnie ile jeszcze mają takich na składzie
Na razie E36 325, ale zaraz E36 330 (S50B30)
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: Historia pewnego M3
oj mysle ze maja zapasy a jak sie skoncza to zrobia 

Re: Historia pewnego M3
No to dzisiaj Panowie włożyli nowy silnik. Musili poprzekładać cały osprzęt, w sumie to dosłownie wszystko.
To nowe cudo tylko "klocek", miska olejowa, blok silnika, głowica i dekiel. Cała reszta poszła ze starego.
Fotki wrzucę jutro, aparat w pracy zostawiłem.
P.S.
"Klocek" kosztuje 48.000 ze zwrotem starego. Jeżeli ktoś by chciał kupić kompletny nowy silnik ze wszystkim to mam takie po ok. 60k pln i też stary do zwrotu.
To nowe cudo tylko "klocek", miska olejowa, blok silnika, głowica i dekiel. Cała reszta poszła ze starego.
Fotki wrzucę jutro, aparat w pracy zostawiłem.
P.S.
"Klocek" kosztuje 48.000 ze zwrotem starego. Jeżeli ktoś by chciał kupić kompletny nowy silnik ze wszystkim to mam takie po ok. 60k pln i też stary do zwrotu.

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Historia pewnego M3
60k pln? to po taniości. Wezme dwa 

Re: Historia pewnego M3
Już nawet nie pytałem.bond pisze:A bez zwrotu?
Dzisiaj samochód został odebrany. Państwo byli szczęśliwi. Jak to określili jest to ich "kochany samochód" i napewno go nie sprzedadzą.
Pojechali spowrotem do niemiec.
Zdjęcia silnika jutro ściągne i wrzucę na forum.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Historia pewnego M3
fajnie, tylko ze ten nowy silnik to tak naprawde nie jest nowy silnik, mają je na składzie bo zabierajac stary klientowi regenerują go i dalej do klienta. w ten sposob te silniki beda jeszcze bardzo długo.
ja miałem raz taki silnik w M i padła uszczelka pod głowicą, w M5 sa tylko dwie gruboci uszczelki a w regenerowanym sa juz grubsze. tak naprawde wolałbym miec oryginalny silnik z srednim przebiegiem niz nowy po regeneracji.
ja miałem raz taki silnik w M i padła uszczelka pod głowicą, w M5 sa tylko dwie gruboci uszczelki a w regenerowanym sa juz grubsze. tak naprawde wolałbym miec oryginalny silnik z srednim przebiegiem niz nowy po regeneracji.